Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 7

1
ISBN:1-57230-443-X
Naslov:Best practices in literacy instruction / editors Linda B. Gambrell, Lesley Mandel Morrow, Susan B. Neuman, Michael Pressley
Impresum:New York ; London : Guilford , cop. 1999
Materijalni opis:336 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazalo
Ključne riječi:poučavanje čitanja * pismenost * strategije učenja
UDK:159.9
APA CC:3550
Ostali autori / urednici:Ganbrell, Linda B.
Signatura:3550 99 BES
Inventarni broj:9476
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1913

2
ISBN:978-1-59385-391-4
Naslov:Best practies in literacy instruction / edited by Linda B. Gambrell, Lesley Mandel Morrow, Michael Pressley ; foreword by John T. Guthrie
Izdanje:3. ed
Impresum:New York : The Guilford Press , 2007
Materijalni opis:418 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:podučavanje * pismenost * opismenjavanje
UDK:371.3
Signatura:PE 371.3 BES
Inventarni broj:18268
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8345

3
ISBN:1-57230-649-1
Autor(i):Pressley, Michael
Naslov:Learning to read : lessons from exemplary first-grade classrooms / Michael Pressley... [et al.]
Impresum:New York, London : The Guilford Press , cop. 2001
Materijalni opis:242 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Solving problems in the teaching of literacy
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 237-242: Kazalo
Ključne riječi:osnove čitanja * metode poučavanja * čitanje * općeobrazovne škole * djeca
UDK:372.41:371.3:028:373-053.2
Signatura:PE 372 PRE l
Inventarni broj:17498
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6256

4
ISBN:1-57230-319-0
Autor(i):Pressley, Michael
Naslov:Reading instruction that works : the case for balanced teaching / Michael Pressley
Impresum:New York ; London : Guilford , cop. 1998
Materijalni opis:298 str
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija iza svakog poglavlja. - Kazala
Ključne riječi:čitanje * podučavanje čitanja
Sažetak:(from the introduction) This is a book about effective elementary literacy instruction, intended for the many constituencies who have a need to know about what works to develop readers in elementary school. It is intended for reading educators and specialists, staff developers and in-service professionals who focus on reading, teacher educators, graduate students, policymakers concerned with reading and elementary education, and parents who feel a need to know more about the reading instruction that is occurring and could occur in schools. The book makes the case for a balanced perspective on reading instruction, rather than stressing either a whole-language or skills-first instructional orientation. Balanced-literacy teachers combine the strengths of whole language and skills instruction, and in doing so, create instruction that is more than the sum of its parts.
Sadržaj:Introduction Whole language. - Skilled reading. - Children who experience problems in learning to read. - The development of literacy, Part 1: Before reading instruction begins. - The development of literacy, Part 2: Learning to recognize words. - The development of literacy, Part 3: Expert primary-level teaching of literacy is balanced teaching. - The development of literacy, Part 4: The need for increased comprehension instruction in upper elementary grades. - Motivation and literacy. - Concluding reflections . . .for the time being
UDK:159.9
APA CC:3550
Signatura:3550 98 PRE
Inventarni broj:9541, 10101-c307
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1989

5
ISBN:0-673-46915-8
Autor(i):McCormick, Christine B. ; Pressley, Michael
Naslov:educational psychology : learning, instruction, assessment / Christine B. McCormick, Michael Pressley
Impresum:New York [etc.] : Longman , cop. 1997
Materijalni opis:XXI, 522 str. : ilustr. u bojama ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: str. 441-501. - Kazala
Ključne riječi:psihologija obrazovanja * učenje * znanje * testovi * mjerenje * procjenjivanje
UDK:3500
APA CC:3500
Signatura:3500 97 MAC
Inventarni broj:8530
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:273

6
ISBN:1-57230-733-1
Autor(i):Pressley, Michael
Naslov:Reading instruction that works : the case for balanced teaching / Michael Pressley
Impresum:New York, London : The Guilford Press , cop. 2002
Materijalni opis:378 str. ; 23 cm
Jezik:engleski
Nakladnička cjelina:Solving problems in the teaching of literacy
Napomena:Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 365-378: Kazalo
Ključne riječi:metode poučavanja * čitanje * djeca
UDK:371.3:028-053.2
Signatura:PE 371.3 PRE r
Inventarni broj:17499
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:6257

7
ISSN:0017-8055
Autor:Michael, Pressley
Naslov:The educational science and scientifically based instructionwe need
Matična publikacija:Harvard Educational Review, vol. 74(2004), no. 1, str. 30-61
Impresum:Cambrige, MA : Gutman Library, 2004
Napomena:str. 56-61: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 453
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6115

Upit: PersonalName_swish=(Pressley Michael )

login